قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز/09109483228

مصرف قهوه گانودرما در پایان روز توصیه نمی شود. چون ممکن است دچار مشکل خواب شوید، همانطور که می دانید قهوه باعث

توسط FARDAALEFBA در 27 آبان 1401

مصرف قهوه گانودرما در پایان روز توصیه نمی شود. چون ممکن است دچار مشکل خواب شوید، همانطور که می دانید قهوه باعث بی خوابی می شود، بنابراین مصرف به موقع قهوه گانودرما بسیار مهم است.

علاوه بر موارد ذکر شده، هنگام استفاده از قهوه گانودرما، بهتر است از شکر، تنقلات، ماهی و سایر مواد غذایی استفاده نکنید، زیرا این محصولات با یکدیگر بسیار ناسازگار هستند و می توانند مشکلات دیگری را برای شما ایجاد کنند.

همچنین در مورد مصرف قهوه گانودرما مراقب باشید در استفاده از این محصول زیاده روی نکنید، 1 تا 6 گرم از این قهوه در روز کافی است. اگر می خواهید چند بار در روز از قهوه گانودرما استفاده کنید، ساشه را به دو قسمت تقسیم کنید و هر بار نصف ساشه را مصرف کنید. اگر قصد مصرف قهوه گانودرما را دارید حتما شنیده اید که مصرف قهوه گانودرما با معده خالی توصیه می شود.

اگر دو سال پیش این قهوه منحصربفرد با خواص درمانی فوق العاده را در طول روز نوشیده اید، باید اولین وعده غذایی خود را نیز بیش از چهار ساعت پس از نوشیدن آن با معده خالی میل کنید.

 

قهوه گانودرما به صورت عمده

مراقب کلاهبرداران و افرادی که قهوه گانودرمای تقلبی تولید می کنند باشید. اگر به دنبال خرید عمده قهوه گانودرما هستید و احساس می کنید می توانید محصولات گانودرما را با قیمت کمتری تهیه کنید، در واقع با سلامتی خود قمار می کنید.

اگر به دنبال قهوه گانودرما به صورت عمده هستید، بد نیست بدانید که این محصولات مورد تایید سازمان غذا و دارو و سایر تاییدیه های بهداشتی هیچ سازمانی نیستند. بنابراین از آنجایی که محصول فوق دارای اثربخشی درمانی است، همواره در نظر داشته باشید که تنها برندی که مجوز تولید قهوه گانودرما در کشور را دارد، برند دکتر بیز پازاریاپان ایران زمین می باشد.

 

بنابراین خرید مقادیر زیاد قهوه گانودرما به هیچ شکلی توصیه نمی شود. علاوه بر موارد ذکر شده، به خاطر داشته باشید که خلوص قارچ گانودرمای مورد استفاده در قهوه بسیار مهم است و تنها برندی است که این محصولات را با خلوص کامل تولید می کند. و اثر درمانی عالیه که مجوزهای لازم رو داره.

با توجه به قیمت بالای قارچ گانودرما، مراقب کلاهبردارانی باشید که این محصولات را به صورت تقلبی به فروش می‌رسانند و ادعا می‌کنند که گانودرمای تقلبی است.

بنابراین، به دنبال خرید عمده قهوه گانودرما نباشید و اگر فکر می کنید گانودرما برای سلامتی شما مفید است، می توانید از محصولات دکتر بیز استفاده کنید.

 

قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز

آخرین مطالب