قم نیوز – شناخت پیستون و دلایل خرابی آن

این پیستون ها نسبت به پیستون موتورهای بنزینی دارای قطر دوچندان خیس و ترازو پهناور خیس می باشند . گفتیم که طول پیستون از قطر آن بیشتر است. علت مرسوم دیگری که برای همین فعالیت وجود داراست انبساط بیش از میزان پیستون در محل خروج دود میباشد اما این حالتی عمده در سیلندرهایی واقعه می افتد که بر بر روی دهانه خروجی آنان پل زده شده است . دمای کف پیستون به 2200 مرتبه سانتی گراد ( 4000 درجه فارنهایت ) یا اکثر می رسد . این موضوع سبب به فساد شمع ها و کارایی ضعیف موتور می شود. همین فاصله به طور معمول بین 025/0 تا 10/0 میلیمتر (001/0 تا 004/0 اینچ) است. این پیستون ها غالبا در ماشین های مسابقه ای و اتومبیل هایی که فشار زیادی بر روی آن ها هست استفاده می شود . سایز و صورت آن ها نیز متفاوت هست .برای ایجاد پیستون ها معمولا از چدن یا فولاد ریخته گری و همینطور از آلیاژ های آلومینیوم استعمال می پیستون لیون شود . سوراخ های موجود در بدنه پیستون جهت گردش روغن و خنک کاری تاج پیستون تعبیه شده اند . و عمود بر جهت حرکت پیستون ایجاد شده و محل قرار گیری گژن پین است. همین پیستون ها حرکت نرمی در باطن سیلندر دارا هستند . به‌این منظور پیستون با حرکات خود ابتدا سبب ورود هوا و یا این که ادغام هوا و سوخت به داخل سیلندر می‌شود (در هنگام حرکت به سمت پایین) ، سپس باعث فشرده شدن ترکیب ذکر شده میشود و در ضمن به نحو راضی بودن گزیده از نشت کردن گازها خودداری میکند (در هنگام حرکت رو به بالا) ، پس از عمل احتراق انرژی آزاد شده توسط پیستون جذب شده و حیاتی یاری شاتون به میل لنگ منتقل میگردد. اهمیت دقت به همین که 2 شیار در پیستون ایجاد شده ، این پیستون وابسته به یک سیلندر 2 سوپاپ می باشد. پیستون در این وسیله مقداری پهنتر هست از پیستون موتورسیکلت شهری . رینگ وایپر که گاه حلقه پاک کن، رینگ ناپیر، یا این که حلقه فشاری زاپاس هم نامیده می­شود، دومین حلقه آنگاه از تاج پیستون است. یکی از از مشکلاتی که مستقیما به پیستون ربطی ندارد البته در اثر بروز آن میتواند پیستون را نیز خراب کند، براندن تسمه تایم است.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter