امروزه زنان بیش از هر روزگار دیگری تلاش میکنند تا به موفقیتهای اقتصادی و اجتماعی دست یابند. استعمال از «پن کیک» و «کرم پودر» به مرور دوران باعث از دست رفتن طراوت و شادابی پوست میشود. زنان از تن بهعنوان نقاب استفاده میکنند؛ زیرا از انگخوردن میترسند و همچنین میخواهند معایب خود را مخفی یا این که هویت ضایعشدة خویش را بازسازی کنند. زنان از بدن بهعنوان سرمایه در زمینههای ازدواج و کسب موفقیت اقتصادی و اجتماعی به کار گیری میکنند. درواقع در استفاده از تن بهعنوان سرمایة اقتصادی و اجتماعی، مسئلة دیگری که به آن توجه میشود دعوا شخصی و شخصیبودن این موفقیتها است. درواقع با رویش فردگرایی در جامعه و ارزشیافتن موفقیتهای فردی، زنان هم در کارایی هستند به همین موفقیتها دست یابند که در همین رویکرد از بدن خود نیز استفاده میکنند. نامیدند. از بینش آن ها خواسته مهم از تدبیر از تن شیءانگاشته همین است که هدف از تن زنانه خواستۀ مرد می باشد و اگر وجود نداشته باشد، زن نگاهی ازسوی هیچ مردی دریافت نمیکند. در اسباب و اثاث آرایشی زنانه به حدی تنوع زیاد هست که هر چه میزان هم آن ها را گونه بندی کنیم، باز هم امکان داراست بعضی از آنان از قلم بیفتند. در بعضا موارد زنان دارای دریافت انگی منفی در پیشین و ضایعشدن هویت در عرصهای خاص، عملکرد میکنند با تغییرو تحول فهم و شعور خویش از بدن، از آن در راستای مرمت هویت به کارگیری نمایند و از همین رویه بر نگرشها و رفتارهای اطرافیان دربارة خود به شیوة دلخواه تأثیر بگذارند. در مواردی زنان عملکرد میکنند تا اهمیت استعمال از جراحی زیبایی یا پیرایش و پوشش خاص، ویژگیهایی را بپوشانند که در بدنشان عیب محسوب میشود. من آرایشگرم و به نظرم آراستگی و زیبایی من میتونه در جذب مشتری خیلی مؤثر باشه (زن، 23 ساله، مجرد). آنگاه از طلاق از همسرم، تصمیم گرفتم که تغییراتی توی خودم، پوششم، آرایشم به وجود بیارم تا اطرافیانم فکر نکنند که میتونند هر طوری خوی کنند (زن، 32 ساله، مطلقه). اینکه زنان چه تصوری از زنبودن دارا هستند بر اخلاق بدنیشان تأثیر دارد. آنها سعی مینمایند تا تحصیل کنند و حالت شغلی و مالی قابل قبولی به دست آورند؛ بنابراین، اصلی خروج زنان از خانه برای کسب وضعیت اجتماعی بهتر، بر بدن، آراستگی و زیبایی آنها تأکید بیشتری میشود. بدن، موجودیتی ساده نیست؛ رابطه ها اجتماعی و هویت فردی را ایجاد و بازتولید میکند و وسیلهای عملی برای کنارآمدن با وضع و اوضاع و رویدادهای بیرونی است. حالات چهره و حرکات بدن، محتوای دارای نشانههایی میباشد که ارتباطات روزمرة ما به آن ها وابسته است و به جهت شریکشدن اهمیت دیگران در ایجاد و بازتولید رابطه ها اجتماعی و هویت اجتماعی، باید نظارتی مداوم و چیره بر چهره و تن خویش اعمال نماییم (لوپز و اسکات، 1385: 115 و 246)؛ بنابراین، بدن در اکران خویش توسط افراد نقش دارای را ایفا میکند. یک عدد از بیزنس های پرطرفدار اینستاگرامی، فروش اسباب آرایشی بهداشتی در همین شبکۀ اجتماعی میباشد که به آن بیوتی مارکتینگ میگویند. در اینجا بخش اعظم به بازنگری وب سایت لوازم آرایشی منهتن اصل.