حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه واردات

توسط FARDAALEFBA در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اثاثیه</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی اهمیت پشتوانه واردات مستقیم، مولودی جنس Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی تیم مولودی کالا کلیدی بیش از سه دهه عمل حرفه ای در راستا لوازم خانگی، یعنی از سال 1370 سرگرم به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی متاع در زمینه فروش اسباب و اثاث خانگی مهم توجه به استانداردها و نیاز مشتریان با بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، عمل خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم حال مولودی مال مفتخر میباشد که حساس دقت به رضایت مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اثاثیه خانگی کشور ایران باشد. در گفتگویی که اساسی مادح مولودی رئیس ارشد این مجموعه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این تیم ملازم آوردیم:

امید هست که مشتریان همیشگی و کهن نیز دارای حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر کنند و هم زمان از هدایا و تخفیفات ویژه وبسایت اینترنتی اثاثیه خانگی مولودی کالا برای مشتریان قدیمی به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن خریدار عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی جنس میتوانید از آدرس زیر استعمال نمایید:

آدرس تارنما رسمی مجموعه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای گذشته به عنوان یکی از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این شرکت کار خود در راستا اثاثیه خانگی را از سال ۲۰۱۸ اصلی واردات محصولات با کیفیت دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا اساسی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این شرکت از همان در آغاز بر این اورجینال بوده هست که لیاقت خریدار کالی ناب خرید یک متاع حساس میزان مرغوب بودن و رضایت بخش هست و خیر هر کلایی با هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی است زمانی که هدف شما هم ارائه محصولات مهم کیفیت و نیز بها مطلوب و رقابتی می باشد عمل بسیار پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. ولی همین مجموعه امیدوار هست که به امداد پروردگار و کارایی همکاران کماکان که تا به امروز در تحقق همین کلیدی برنده بوده‌اند در آتی هم جهت جلب رضایت مندی عمده مشتریانشان تلاش ببیشتری رخ بدهند.

کالی ناب بی حریف در قیمت محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی حساس قیمت رقابتی و بسیار خوب به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در حیث گرفت.

برای مراجعه به دکان کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی لینک تحت کلیک نمایید:

آدرس وب سایت مغازه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وبسایت مورد پسند برای بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به تیتر یک بازرگانی مطمئن و به رخ حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از ابتدا سرمایه خود را بر تنظیم محصولات اهمیت کیفیت بنا گذاشته است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره دکان اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا با خدماتی مختلف و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای تمامی چیز فروشی و فروش نامطمئن، اهمیت نگاهی اصلی و هدف رضایت مشتریان خویش را از بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش تعیین کند؛ مطمئن‌تر، مهم کیفیت‌تر و کلیدی قیمت های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در ارتباط دارای تارنما خانگی لند با رئیس فروش متشخص این گروه قدرتمند و حساس کیفیت کلام کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع دوچندان مضاعف همین تارنما به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب و اثاث خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری زیاد جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی نو برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و با مجموعه‌ای از بهترین مراکز مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و لوازم جانبی بر سر میز رای زنی نشستیم و اصلی متخصصین این راستا در جهت همکاری برای پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش مجموعه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وب سایت خانگی لند سفارش میشه، به خصوص به جهت بانوان و دوستانی که به جهت تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک وب سایت جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز عالم pishromall

سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از ذیل تیم سایتهایی می باشد که تمرکز مهم آن ها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این مغازه در سال 1400 با فروش محصولات تارنما آمازون در جمهوری اسلامی ایران و اساسی ارزش کاهش از این سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به شکل جدی، فعالیت خود را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی اهمیت میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 شروع کرد. هدف این مجموعه فروش محصولات دارای کیفیت و حساس قیمت های مناسب و سرویس ها متفاوتی از دیگر سایت ها می باشد. گروه پیشرومال تلاش بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین زمان و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید مهم تصور ریلکس ثبت سفارش نمائید.

در واقع مسئله خاصی که پیشرو کالا را در گوشه ای این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات تارنما غالب آمازون در محصولات این وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به این تارنما بزنید، احتمالا شما نیز مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا این که سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو مغازه پیشرومال

یک وب سایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی آیتم از لیست معرفی 1+4 مغازه برتر، فروشگاهی غیر اثاثیه خانگی البته ضروری برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان سایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را به جهت مشتریان فراهم می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته دیدنی در مورد لپ تاپ استوک ارزش آن است. میزان دارایی آیتم نیاز برای خرید لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم دارایی آیتم نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ نو حساس مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه مغازه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا متفاوتی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت همین مجموعه در ارتباط باشید و محصولات این فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن سوای نگرانی

مسئله اصلی در خرید لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی به جهت راحتی تصور مشتریان، مسلما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را برای اعضا در حیث گرفته اند که در صورتی که در روزگار استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد فارغ از هزینه دستگاه را بازگشت داده و یا این که هزینه را به حساب مشتری واریز می نمایند و یا این که دستگاهی سوای اختلال احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که به وسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. دارای اعتنا به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید دسته های محشر لپ تاپ استوک حتما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و ارزش لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در نهایت در یک جدول میتوانیم این چهار مغازه رو کلیدی هم مقایسه کنیم:

در جدول زیر سعی کردیم بهترین ویژگی های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم فروشگاه خوبی میشناسید حتما معرفی کنید.

نکات دارای در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از نحوه اینترنت، دلیلی اصلی به جهت برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین نوع معاملات شک و تردید دارا هستند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان بوسیله هکرها یا این که کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. حیاتی امداد دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابداع می‌شود. اساسی وجودِ این، هنوز هم بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از اینترنت شک و تردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته کلیدی که در خرید کردن اینترنتی باید به آن اعتنا کنید این می باشد که خرید کردن خود را از یک وبسایت اعتبار و خوش سوابق انجام دهید. بدون شک نظرات کاربران در رابطه کلیدی ارآیه محصول و رضایت مشتریان را در لحاظ بگیرید.

به این نکته دقت کنید که برای پیدا کردن وبسایت های اعتبار در نتیجه های کاوش ممکن می باشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس همت کنید تارنما هایی که میشناسید را تعیین کنید نیکی لزوما وب سایت هایی که در نتیجه ها ابتدایی گوگل بالا آمده اند. در اسم وب سایت مراقب اشتباه املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و بی تردید از صحت و صدق نشانی سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای اهمیت ssl اعتبار خرید کنید

هرگز با استعمال از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی همین گزینه را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اساسی SSL رمزگذاری شده می باشد آدرس اینترنتی آن اهمیت HTTPS شروع می شود نه فقط مهم HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز هم در نشانی توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار وضعیت زیر قرار دارااست که منزلت قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در تارنما هایی که خرید اینترنتی را ارائه نمی دهند نیز فعال هست ونشانه ای از امن بودن آن وبسایت دارد. این استاندارد تا جایی اهمیت میباشد که google Chrome هر صفحه ی بدون رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین فعالیت هایی که در سال های آخر در باطن سرزمین آغاز شده، ثبت و هدایت دکان های اینترنتی است. آرم اعتماد الکترونیکی که بوسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به مغازه های آنلاین دیتا می شود بهترین رویه برای تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت اعتبار از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی دکان های آنلاین می توانند حساس ثبت نام اینترنتی در سامانه آرم اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir التماس ثبت داده ها و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همینطور تمامی فروشگاه های آیتم تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به ملازم یک یا چندین نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در نتیجه درصورتیکه می خواهید از امنیت یک وب سایت تماما مطمئن گردید کافی است به صفحه به دست آوردن و کارهای مهم علامت اعتماد الکترونیکی در همین وب وب سایت مراجعه کنید و اهمیت یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وب سایت مورد حیث اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید کردن های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استفاده می کنند. پس در این نخست می بایست اعتنا داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی به کارگیری می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی حساس به کارگیری از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اهمیت بانک مورد نظر برقرار می کنند. به این ترتیب چنانچه به نوار نشانی وب تارنما بانکی که از نحوه فروشگاه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را مشاهده کنید. درصورتیکه صفحه بانک آیتم حیث حیاتی عبارت http است هیچ وقت داده ها حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن دیتاها کارتتان در کاغذ بانک مورد نظر، حتی چنانچه تمامی شرایط دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از صفحه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری کنید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همینطور تا حد قابلیت و امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مرکز ها عمومی مثل مدارس و دانشگاه به جهت انجام خرید اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز استفاده کنید

بسیاری از افراد از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد مانند اینترنت اکسپلورر ورژن ۶ یا این که مرورگرهای دیرین دیگر استفاده می‌کنند.

توجه نمایید که درصورتیکه به سلامت اطلاعات خویش با می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت روی مرورگر خود ببینید، از آخرین نسخه مرورگر گزینه علاقه‌تان استفاده کنید. زیرا در اصل مرورگرها خود مهم مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که مهم کشف آن‌ها نسخه‌ای تازه جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری نسخه مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی به کار گیری کنید.

از رمز دوم پویا استعمال کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت دوری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی مهم روش‌های متعدد برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرز و بوم زیاد گسترده شده و اکثری از اشخاصی که داده ها مقداری از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز اثبات شما برای خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به نحوه فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک ورقه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا این که به عبارتی رمز پویا راهکاری برای وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای کلمه و واژه رمزی می باشد که می‌تواند تنها به جهت یک بار در تراکنش مورد به کارگیری قرار گیرد. بر شالوده آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ ادله شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزو بوم است. به این خاطر استفاده از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در امر عمل قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود اهمیت جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همگی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کار گیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید اینترنتی یا پرداخت‌های مستضعف رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید کردن اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و فقط توسط بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن بانک مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از طرز پیامک و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های آماده شده به جهت ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی هم اصلی هدف آنالیز و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بیشتر بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه سرویس ها الکترونیک در حیث گرفته شده و مشتریان هر خزانه برای دریافت هدایت و سرویس ها دارای ربط اصلی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و سرویس ها دریافت کنند. همینطور در رخ بروز مشکل، مشتریان می‌توانند این اصلی را از نحوه روابط‌عمومی مدیریت شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا حساس مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طرز یکی از بانک‌های کشور اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید تراز پرداخت وجه را از طرز کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی دارای طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های کلیدی بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد نمودن دیتاها بانکی، اقدام به سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقاد و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب و اثاث خانگی و بسته‌های هدیه مبادرت به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا عضو را وارد صفحه جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا در بعضی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن قسمتی از پول متاع به عنوان پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و آن‌گاه انقطاع رابطه می‌کنند.

در پایان باز هم بایستی به این نکته اشاره نماییم که یک فروشگاه معتبر را نمی قدرت صرفا اهمیت توجه به مرتبه آن در وب وبسایت هایی نظیر الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن هست یک صفحه فروشگاهی بی آلایش در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت لبریز زرق و الکتریسیته اینترنتی اهمیت هزاران تماشا کننده و درجه جهانی بالا داشته باشد. مهم رعایت این نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در دهه اخیر، با توجه به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید کردن اینترنتی تمایل دوچندان زیادی نشان داده‌اند اما نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که با دقت به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از عالم فرار ناپذیر است. از این رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما یاری کند و تدبیر شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا برنده شود تا در غایت خرید کردن اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به جهت شما در خرید اینترنتی خوب تر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب